7 Dec 2010

Omiljeno u NOVEMBRU../ NOVEMBER favourites..

Ovo su proizvodi kojima sam u novembru bukvalno bila opčinjena i bez kojih nisam mogla (zvuči malo pregrubo, ali tako je :)). Bili su obavezan deo, kako moje kozmetike, tako i proizvodi koje sam koristila na modelima prilikom profesionalnih fotkanja.
Pre sam bila veoma skeptična po pitanju svega, ako kojim slučajem pronađem nešto što mi odgovara, držim ga se kao pijan plota. Mnogo takvih proizvoda se čak prestane i proizvoditi (naravno, ljudi idu u korak sa vremenom, postaju inovativni, poboljšavaju kvalitet proizvoda), a šta ja radim? Samovoljno proglašavam smak sveta!!! :))
Otkada sam se profesionalno počela baviti make up-om, uživam u eksperimentisanju...jednostavno, to je postao sastavni deo mog posla! :)

* neću detaljisati o proizvodima, recenzije istih su na redu u sledećim postovima


sa leva na desno:

ELF Studio Blush ( Fuchsia Fusion ) 
MAC Duo Fibre Brush 187 (poznatija kao "tvor" četka ili "bockalica")
Avon Super Shock Gel Eyeliner- Black (jedno od najvećih oduševljenja ikada, recenzija ovde)
Inglot AMC Pressed Powder (koristim ga za setovanje ili kao highlighter jer ima malo sjaja u sebi)
Bourjois Healthy Mix tečni puder br.54
MAC Prep+Prime Transparent Finishing Powder (za setovanje ili na hidriranu kožu umesto tečnog pudera)
ELF Mineral Lipsticks- Natural Nymph  i Nicely Nude (savršene nijanse za postizanje "nude" izgleda)




sa leva na desno:

Essence Matt Top Coat ( mat premaz koji se stavlja preko bilo koje boje laka, opšte otkrovenje:)
Deborah Sence Tech 100% Mat 04 (divna minty zelena boja, recenzija ovde)
Essence Multi Dimension 64 Trendsetter (da mi je neko rekao da cu nositi zeleni lak :), recenzija ovde)



:*





3 comments:

Jelena Karakas said...

skoro sam otkrila bourjois HM
savrshen. odushevljena. volim
i inache mi je to jedna od najdrazih low cost marki, ali ovime su i same sebe nadmashili :)

Dijana MakeUp said...

jelena, potpuno delim tvoje misljenje! ako bi me neko pitao koji je po meni savrsen tecni puder, mislim da pogadjas sta bih odgovorila :)..jaaaaako po teksturi, ponasanju na kozi, tonovima podseca na Chanel Pro Lumiere - ma IDENTICNI SU (inace, suska se kako je Bourjois upravo pod upravom Chanela..) ne verujem da cu ga uskoro menjati :))

Anonymous said...

I ja sam odusevljena ovim puderom! Sve preporuke!

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Kontaktirajte me

Ime/ Name *
Email *
Subject *
Message *
All pictures on Dijanamakeup.blogspot.com are protected by copyright. Using pictures without visibly naming the source, using them for an online advertisment all fall under copyright infringement and / or identity theft. These are serious legal matters. When pictures from this blog are used in incorrect ways, (legal) steps will be taken. Posting a picture on your blog is no problem, just make sure there is always a visible link back to this blog.
Thank you.