9 Dec 2010

Moja inspiracija../ My inspiration

Ove nama tri dobro poznate zvezde (svaka u svojoj branši:)) su bile moja glavna inspiracija ove jeseni. Naravno, mislim na njihov make up. Šminka je apsolutno diskretna, u skladu sa trendovima, a ono što im je svakako zajedničko jesu 'nude' i crvene (u milion varijacija) usne, bronzer, uvek popularni 'cat eye' i potpuno nezaobilazne veštačke trepavice, koje i sama obožavam (bilo da se radi o parcijalnim ili najdužim na svetu, po meni čine trešnjicu na vrhu torte:) A evo i make up look-ova Kim Kardashian, Scarlet Johanson i Lauren Conrad koji su mi bili baze prilikom kreiranja izgleda za moje modele:)..





:**






3 comments:

Mimi said...

Super!Najvise mi se svidja look sa nude usnama:prva fotka Kim Kardashian i Scarlet.Obozavam vjestacke trepavie,daju tako glamurozan efekat:)

Dijana MakeUp said...

mimi,nije ni cudo da ti se svidja kim, sminka je nase gore list:)!

Dragana Daša said...

Scarlett je prelepa!
http://fashiondreamsandthings.blogspot.com/

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Kontaktirajte me

Ime/ Name *
Email *
Subject *
Message *
All pictures on Dijanamakeup.blogspot.com are protected by copyright. Using pictures without visibly naming the source, using them for an online advertisment all fall under copyright infringement and / or identity theft. These are serious legal matters. When pictures from this blog are used in incorrect ways, (legal) steps will be taken. Posting a picture on your blog is no problem, just make sure there is always a visible link back to this blog.
Thank you.