16 Dec 2010

Najskuplji lak za nokte na svetu / The most expensive nail polish in the world

Najskupljim lakom za nokte na svetu može se pohvaliti brend MODELS OWN, a njegova cena iznosi, ni manje ni više, nego 132.000 dolara!

Source of the image: Extravaganzi.

Gold Rush nijansa podseća na čisto zlato i nije procenjena na ovu sumu zato što njena formula sadrži zlato (nema ga ni u najavi:), ono što je skupo je bočica koja je ukrašena sa 1.118 dijamanata!!!!!!!
Ovaj luksuzni proizvod se prodaje u poznatoj londonskoj juvelirnici Frost of London za tričavih 83.000 funti, a da li će naći i kupca? E to već ne znam!
Ono što se sigurno zna je da će se ova nijansa u regularnoj liniji pojaviti već krajem decembra i to po ceni od 5 funti. Koja ironija, zar ne???

Ovo je trenutno moj favorit...lak je iz neke AURA mini linije, a nijansa je Deep Blue 928.
na fotkama - Sofi i ja :))





:**




7 comments:

Mimi said...

Dopada mi se tvoj plavi lakic na noktima a Sofi je medena:)Sto se ovog "najskupljeg" laka na svijetu tice,zaista ne vidim razlog zasto bi to iko normalan kupio.Ok,bocica je ukrasena dijamantima,ali ako vec hoces dati toliki novac na dijamante zasto ne kupiti prsten,ogrlicu,narukvicu?!

Dijana MakeUp said...

Tako je Mimiiiii! :)
e, hvala ti:*
mislim da i neko ko zaista ima visak novca ne bi na ovo dao ni dinar..potpuno mi je nebulozno..sta ako se negde zagubi??? :)))

makeupjelena said...

Plavi lak je bas lep,a kuca slaaaaatkaaaaaa! :-) A models own zlatni lak sa dijamantima...hmmm...sta reci...no comment... Ja volim Aurine lakove i Essence takodje, a ovaj ko sisa.;-)

Svatkitza♥ said...

kako lepa nijansa dopada mi se blog jako...:D

www.svatkitza.blogspot.com

Jelena Karakas said...

uh sve hocu da kupim ovu auru i svaki put izadjem sa nechim drugim
nemam pojma zashto, skroz mi se dopada nijansa
#luda

Dijana MakeUp said...

@Missy- hvala draga..:*
@Jelena, pa nemoj tako, onda sam i ja luda! i kupi, kupi, kupi ga..zato sto je boja pure perfection! aj, pa javi utiske!

Marina fRashion said...

Imam ovaj i volim gaaaa... :)

jub u kucu!

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Kontaktirajte me

Ime/ Name *
Email *
Subject *
Message *
All pictures on Dijanamakeup.blogspot.com are protected by copyright. Using pictures without visibly naming the source, using them for an online advertisment all fall under copyright infringement and / or identity theft. These are serious legal matters. When pictures from this blog are used in incorrect ways, (legal) steps will be taken. Posting a picture on your blog is no problem, just make sure there is always a visible link back to this blog.
Thank you.