21 Jan 2011

Bourjois Healthy Mix Foundation - recenzija / Review

Ovaj proizvod se na tržištu nalazi svega godinu dana, a već je uspeo da napravi veeeeliki boom! Predstavljam vam jedan od meni omiljenih (ako ne i omiljeni) kozmetički proizvod nižeg cenovnog ranga. O ovom puderu je urađeno mali milion recenzija, ali ja ću zažmuriti na jedno oko, nadajući se da postoji još devojaka koje nisu čule za njega ili koje se možda premišljaju oko njegove kupovine:))..

Healthy Mix se nalazi u uskom, providnom, plastičnom pakovanju, a dolazi uz pumpicu (što nije slučaj kod svih pudera, pa ni onih high end), tako da je samo korišćenje veoma jednostavno i praktično. Da bi prekrili lice, potrebna su 1-2 pritiska na pumpicu, a pakovanje je klasično, od 30 ml.


Prvo što se primećuje kod HM-a je fantastičan voćni miris, što je i logično, s obzirom da se puder sastoji iz 4 ključna sastojka - 4 vrste voća, i to:

kajsija - koja koži daje sjaj (miris koji dominira)
dinja - pruža hidrataciju
jabuka - kao antioksidant
đumbir - daje koži energiju

Ono što je veoma bitno jeste da ne sadrži bilo kakvu vrstu parabena, a i hipoalergen je proizvod (nema iritacija i alergija), i oil free je, što je bilo i presudno da ga počnem koristiti u neograničenim količinama:))

Ovaj puder je veoma lagan (na šta i nismo bas navikli kod pudera nižeg cenovnog ranga.. bar ne ja), veoma, veoma lak za nanošenje, kako prstima, tako i četkom (prednost bih dala 'tvor' četki u odnosu na klasičnu ravnu, pljosnatu četku za nanošenje tečnog pudera, prvenstveno zbog uštede proizvoda, ali i zbog efekta koji tvor četka pruža). Daje srednju pokrivenost sa polu-mat završnim efektom koji je i više nego besprekoran!!!

(swatch preuzet sa mymakeupreviews.blogspot.com)

Naravno, ukoliko želite veću pokrivenost, možete je onda jednostavno dograditi dodatnim nanošenjem pudera, a na licu opet neće izgledati veštački, previše i gnjobavo! U mom slučaju moram demantovati Bourjois koji garantuje postojanost na licu od16h, mada dajem im VEEEEEELIKI + i za mojih 8h!
Dakle, HM nije ni previše sjajan, ni previše mat, već savršena zlatna sredina :)..koža izgleda zdravo i sveže (pa ujedno potvrđujem i onih 70% svežine na licu, koji Bourjois garantuje), a da pri tome ne dolazi do naglašavanja bilo kojeg nedostatka koji imate na licu (pore, bore, bubuljice, fleke).

Podjednako ga dobro podnose i suva, i normalna i masna koža. Ja imam kombinovanu ka masnoj koži i MRZIM bilo kakav oblik prosijavanja na licu (znam da mnoge devojke dobro znaju o čemu govorim), a HM čak i sam uspeva da sve to iskontroliše.

Kod nas je dostupan u 5 nijansi (od ukupno 8 koliko se proizvodi; br. 51-58), i to od 52 (koja je najsvetlija) do 56 (najtamnija). Nijanse 52, 54 i 56 su namenjene devojkama sa rozikastim podtonom kože, a 53 i 55 onima sa žućkastim podtonom. Za devojke koje imaju baš, baš beli, onaj najsvetliji ten, nažalost imam ne tako dobru vest - br. 51 se ne uvozi (rešenje bi se moglo pronaći u mixu sa nekim svetlijim puderom koji se može pronaći kod nas).

Healthy Mix me po svojoj strukturi, ponašanju na koži i finalnom efektu jaaaaako podseća na Chanel Mat Lumiere, a s obzirom da se on već duže vreme nalazi na mojoj listi želja, više sam nego srećna što sam pronašla trenutnu zamenu:). Inace, nije slučajnost što ova dva pudera podsećaju jedan na drugog...naime, proizvode se u istoj fabrici, a poznato je da je Bourjois Chanel-ov podbrend.
Cena- 1370 dinara





Kad smo vec tu, vredi pomenuti i HM korektor. U odnosu na voćni miris pudera, on je potpuno neutralan. Dolazi u plastičnoj tubici sa malo povećim otvorom, pa preporučujem opreznije rukovanje :)). Nalazi se u pakovanju od 10 ml.
Lako se razmazuje i stapa sa kožom, a ujedno se ne uvlači u pore oko očiju. Naročito je dobar za devojke sa tamnijim podočnjacima.
Proizvodi se u 3 nijanse (51-53) od kojih se kod nas mogu pronaći samo 52 i 53.
Cena- oko 850 dinara

Ono što vredi pomenuti je da postoji i posebna ponuda, gde za 1370 dinara možete dobiti oba ova proizvoda, ali jedino u nijansi 53 (puder) i 52 (korektor), što i nije toliko loše, s obzirom da većini devojaka odgovaraju upravo ove  dve nijanse. Na ovu ponudu sam naišla u Jasmin parfimerijama i u parfimeriji Pafos u Novom Sadu.

Da li još neko koristi ovaj puder i kakva su vam iskustva?


:**

37 comments:

naovalneamagic said...

Jel to moj komentar nije prosao?

hm..
Uglavnom, nagovorice me ova Dijana da prodam 3 brosa i kupim NAPOKON puder, a Nivea Visage bronze ima da leti :* :)

Jelena said...

Hvala Duso,resila si mi veliku dilemu oko kupovine pudera jer zbog tvojih navedenih raloga (o kozi)nisam znala sta da uzmem:(
Veliki pozdrav i ljubic

Bamby said...

Pa naravno znas me znam te, ehhehe isto sve kao i ti mislim o ovom puderu, najbolji medju "jeftinim"puderima! podseda mene na lancome Photogenic koji sam dugo koristila dok nisu preterali sa cenama u BG! Hocu jedan look na sebi da uradis, NUDE , bez crvenog karmina, sa bronze efektom kao da si na moru bila__=?? moze ??

Sienna Ana Belic said...

super blog! hvala ti na komentaru:)
xoxo Sienna
http://fashion-sienna.blogspot.com

Mimi said...

Odlicna recenzija!Vec sam vidjela taj puder i mjerkala ga ali nikako da se odlucim da li da kupim ili ne.Mislim da bi u kombinaciji sa korektorom to sve dobro izgledalo.

Svatkitza♥ said...

videla sam puder i kada potorosim moj maybelline kupujem ga 90%

Dijana MakeUp said...

e pa cure, drago mi je sto sam vam barem malo olaksala kupovinu:))
Bamby - obecavam za look!! :*

Vanja Milicevic said...

posle max factora (na koji nisam ponosna sto sam ga koristila, bio je previse jak za moju kozu tada), presla sam na artdeco i njihov oil free koji koristim vec dve godine, ako ne i duze, i videla sam bas dosta o ovom puderu, svi ga nesto pominju, odusevim se kada sam ga videli na Jeleni Karakash, ona ga koristi, i odlicno izgleda uzivo, moracu i ja da ga probam, mada ja imam malo problema sa promenom pudera, kad se uhvatim za jedan .... :)

Dijana MakeUp said...

svi smo mi draga imali situaciju zvanu max faktor, ali nam se oprasta, bili smo mladi i ludi:)..razumem te, imala sam istu bolest oko promene pudera, medjutim ja sam jednostavno prelomila, krenula testirati sve zivo..samo probaj :)

IRENA said...

U posljednje vrijeme dosta slusam o ovom puderu, i sada sam ukucala na pretrazivac i nasla tvoju stranicu..nakon tvoje ocjene definitivno sam odlucila da ga idem i ja kupiti:-)...samo, ako moze pitanje...kako odrediti koji si podton, ja to ne znam...:-(

Dijana MakeUp said...

irena, drago mi je ako ti je moja recenzija olaksala kupovinu:))..sto se tice podtona, najlaksi nacin da to otkrijes je da pogledas boju vena na unutrasnjem delu rucnog zgloba. ako su plave-onda je podton hladan (roze), a ako su zelene-podton je topao (zuti)..javi ako opet bude nedoumica,pa cemo ih zajedno resiti :)

IRENA said...

Hvala ti puno na pomoci..ovo zaista nisam znala..evo gledam - vene su plave, valjda:-)

Dijana MakeUp said...

nema na cemu, evo, inspirisala si me za pisanje posta, pa mozes procitati i detaljnije..:)
pozz

Anastasija said...

sad videla ovaj post...Imam ga, fantastican je, obozavam ga!:))

Anonymous said...

Moja drugarica ima ovaj puder i skroz je nezadovoljna, pa se ponudila da mi ga pokloni..dok sam joj ja uzela hm korektor za rodjus s kojim je odusevljena...definitvno cu ga uzeti od nje da probam, ova tvoja recenzija je jos jedan u nizu pozitivnih komentara koji sam procitala na netu za ovaj puder...trenutno koristim inglot YSM i prezadovoljna sam :) sve pohvale za blog :)

Anonymous said...

Ja sam ga upravo danas kupila i potpuno sam odusevljena. Ranije sam isto koristila Bourjois 10 hours sleep efect i bila sam prezadovoljna, a onda ne znam otkud mi ideja da ga promenim i kupim Loreal true match, koji je mi uopste nije odgovarao... Imam suvu do normalnu kozu tako da mi Bourjois savrseno odgovara jer su svi njihovi puderi na bazi vode...Posto mi se lice cesto crveni uzela sam nijansu 56! Odlicno se razmazuje i divno mirise :-)

Angelica said...

Mislim da ću ja biti jedina koja nije zadovoljna ovim puderom:) Koristila sam ga..i kupila odmah nakon sto je izasao, i s obzirom da imam jako svetao ten, 52 mi je bila tamna, drugo, sadrzi zuckaste pigmente koji kad se puder nanese izgledaju tako izvestaceno, cak i kada sam sminkala prijateljicu koja je tamnija od mene, kada se pogledala u ogledalo zacudila se sto joj je lice zuckasto, drugo, ne traje ni 8h..i bez nanosenja pudera u prahu ili u kamenu lice izgleda kao namazano kao namazano masnom kremom... ja nisam od onih devojaka koje se sminkaju svaki dan, prvenstveno zato sto smatram da sminka unistava lice i stvara bore, pored svih tih krema protiv bora, masaza, liftinga, svezina i zdravlje koze se ne moze poboljsati ako se svaki dan stavlja puder i tona ostalih preparata. Eto, da ne duzim vise, samo otkrivam svoje iskustvo sa ovim puderom(cak ni Bourjois Bio Detox Organic Foundation nije bolji, jer sam kupila i njega..)

Dijana MakeUp said...

draga angelique :), naravno, uvek ce biti devojaka kojima neki kozmeticki proizvod odgovara manje ili vise (evo mene, idealan sam primer:), ali u tvojoj poruci sam primetila par stvari - 52 nije najsvetlija nijansa, ako si primetila "zuckaste pigmente" i da na tebi izgleda vestacki, pogresila si podton..koliko sam mogla proceniti na tvojim slikama, ti si hladan podton i veoma svetla, a 52 je za toplu kozu:)..zatim, danas ne mozemo naneti puder i ocekivati da ce da stoji satima, a da ga prothodno ne setujemo i fixiramo:)..mada i ako uzmemo u obzir sve ove cinjenice, ne mora biti pod obavezno da ce ti se ponovo puder svideti...

Anonymous said...

cinimi se da dolazi do razmimoilazenja onoga sto pisete. gore pise da su 52, 54 i 56 namenjeni devojkama sa rozikastim (HLADNIM) podtonom koze, a onda navodite : ""52 nije najsvetlija nijansa, ako si primetila "zuckaste pigmente" i da na tebi izgleda vestacki, pogresila si podton..koliko sam mogla proceniti na tvojim slikama, ti si hladan podton i veoma svetla, a 52 je za toplu kozu""

Dijana MakeUp said...

@anonymous - ovo sto ste rekli je potpuno na mestu, nisam ni bila svesna da sam napravila potpunu permutaciju, ali komentar ne mora biti "napadacki" (tako sam ga shvatila), jer mislim da ko radi - taj i gresi...a i ne bi bio problem i da se potpisete, ne zameram :))

Dijana MakeUp said...

@AngeliqueDama -dakle draga, u zvanicnim objavama ovog brenda (bourjois) stoji da su navedene nijanse za rozikasti podton, ali ja se nekada ne bih slozila sa tim (iskustvo:).. probaj ga mesati sa nekim svetlijim puderom (ja to ponekad radim u kombinaciji sa revlon colorstay)..problem je sto se kod nas ne prodaje (osim ako nije u medjuvremenu promenjeno) njihova najsvetlija nijansa 51, tako da mnogo svetlih devojaka sa rozikastim podtonom nailazi na istu prepreku..:(
izvinjavam se na gresci u prethodnom odgovoru :)

Anonymous said...

nisam nikoga htela da napadam, samo sam iznela zakljucak nakon citanja postova :) posto sam se i sama dvoumila oko 52 i 53, pa sam prvo zakljucila da mi treba 52, a onda videh da pisete suprotno, pa reko da proverim sta je sta...

zrinka said...

super ti je blog:-)!
hvala na a savjetima

PhoenixRaven42 said...

Eskişehir
Denizli
Malatya
Diyarbakır
Kocaeli
PAVGPL

LunarFlameHarbinger said...

Diyarbakır
Kırklareli
Kastamonu
Siirt
Diyarbakır
ESZ

NeonCyberPioneer9 said...

Muğla
Samsun
Eskişehir
Sakarya
Kars
Q1İ4W0

Şenay1 said...

yozgat
sivas
bayburt
van
uşak
BJOİL

SolarBardess said...

maraş evden eve nakliyat
malatya evden eve nakliyat
ağrı evden eve nakliyat
elazığ evden eve nakliyat
aydın evden eve nakliyat
BTR

D0E06Tiffany4D6B5 said...

90BF5
Silivri Çatı Ustası
Bitlis Evden Eve Nakliyat
Zonguldak Evden Eve Nakliyat
Bartın Lojistik
Çankırı Evden Eve Nakliyat
Adana Şehir İçi Nakliyat
Bolu Şehir İçi Nakliyat
Ünye Kurtarıcı
Balıkesir Lojistik

80E60Jennifer95F9E said...

A56AD
Ünye Kurtarıcı
Balıkesir Parça Eşya Taşıma
Keçiören Parke Ustası
Silivri Boya Ustası
Hakkari Evden Eve Nakliyat
Batman Lojistik
Denizli Şehirler Arası Nakliyat
Ağrı Parça Eşya Taşıma
Kars Evden Eve Nakliyat

734AFIsmael54A3A said...

83AB6
buy fat burner
order halotestin
testosterone enanthate
https://steroidsbuy.net/steroids/
testosterone propionat
order steroid cycles
buy oxandrolone anavar
buy sustanon
order clenbuterol

0B7F2Tristan55DFE said...

B597A
binance kod

A9521Sheldon4317B said...

EC96D
ısparta rastgele sohbet
nevşehir yabancı sohbet
görüntülü sohbet ücretsiz
Kastamonu Canlı Sohbet Sitesi
sesli sohbet
siirt mobil sohbet chat
yalova sesli sohbet
amasya bedava sohbet siteleri
erzincan en iyi görüntülü sohbet uygulamaları

F19AFDariana388D4 said...

B5378
en iyi rastgele görüntülü sohbet
Muş Bedava Sohbet Chat Odaları
balıkesir canlı sohbet odası
yabancı görüntülü sohbet uygulamaları
Ağrı Kadınlarla Sohbet Et
Karabük Ücretsiz Sohbet
batman rastgele görüntülü sohbet
Diyarbakır Canlı Sohbet Siteleri Ücretsiz
kars canlı sohbet siteleri ücretsiz

E976EItzel7DB34 said...

2D080
Flare Coin Hangi Borsada
Youtube Beğeni Satın Al
Fuckelon Coin Hangi Borsada
Threads İzlenme Satın Al
Binance Hesap Açma
Twitter Takipçi Satın Al
Okex Borsası Güvenilir mi
Chat Gpt Coin Hangi Borsada
Apenft Coin Hangi Borsada

3C42CAdamA6B62 said...

AE667
Han
Pertek
Otlukbeli
Hadim
Çelebi
Hemsin
Üsküdar
Avcılar
Ağın

49479RichardD8920 said...

A5E9F
layerzero
pancakeswap
DefiLlama
zkswap
thorchain
eigenlayer
yearn finance
quickswap
uniswap

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Kontaktirajte me

Ime/ Name *
Email *
Subject *
Message *
All pictures on Dijanamakeup.blogspot.com are protected by copyright. Using pictures without visibly naming the source, using them for an online advertisment all fall under copyright infringement and / or identity theft. These are serious legal matters. When pictures from this blog are used in incorrect ways, (legal) steps will be taken. Posting a picture on your blog is no problem, just make sure there is always a visible link back to this blog.
Thank you.