16 Mar 2011

Najbolji MakeUp Look Paris Fashion Week-a (jesen/zima 2011/12)

Evo me ponovo sa vama, nakon fantomskog nestanka i pauze od par dana..ali nije bilo uzalud! Divno vreme je iza mene, imala sam priliku družiti se sa divnim devojkama, ulepšavati ih za njima bitne prilike..međutim, umor je učinio svoje i bila sam i više nego nesposobna za bilo kakvo pisanje..sorry..

Elem, ne mogu staviti tačku na sva protekla modna dešavanja koja smo pomno ispratili, a da vam ne pokažem i, po meni, ubedljivo najbolji make up nedelje mode u Parizu. Obožavam fashion make up, prvenstveno iz razloga što šminkeri imaju punu slobodu i više prostora za igru.  Mahom su u pitanju nenosive kreacije, ali nista lepše kada zaluta i neka nosiva :))..Ovde je upravo reč o jednoj takvoj, kreiranoj od strane jedne, jedine i neponovljive Pat McGrath, a savršeno je krasila najnoviju Diorovu kolekciju za jesen/zimu 2011/12..


izvor - stylerumor.com


16 comments:

Dragana Daša said...

Ovi ruževi su mi divni. :)

Jelena said...

Sminka - prelepa! Frizure - nikakve... mislim, bar se meni ne svidjaju, uopste :)

Dubravka Gadžurić said...

Obožavam kombinaciju smeđih tonova, tako prirodno,a uvek može da se izvede u neku intenzivniju, večernju varijantu, sve u svemu, odlično!

Slavica | Pickpocket said...

Fotografije su predivne...:)
Veoma nosive kombinacije...:D

Anonymous said...

nemoj da si nam nestajala vise!:)):* Make up je divan.

Unknown said...

aa predivno! nosljivo jako samo ja ne volim boju na ustima :-/ faza neka i guess :-)

Jelena Karakas said...

cccc ne ostavljaj nas vishe! :)
taman smo nauchili malo da se shnikamo
inache zashtoo nisi u bgdu, imam sutra slikanje kod M.N. i nemam nijenog pametnog shminkera :/

Fashion Gossip said...

Ja bi da mene netko nasminka kao onu plavu djevojku :)) M.

Jovana Miljanovic said...

Dopada mi se!

http://jovanamiljanovic.blogspot.com/

sugarhoneybaby said...

Karmini su mi bas lepi

Bonjourjr said...

Karmini...Uvek je dior imao ludilo sminku,posebnu...i naravno John...:))

Bonjourjr said...

karmini...:)))uvek je dior bio poseban,a tek john...nedostaje..:(

Marina fRashion said...

meni nisu legli... malo pale i sto bi rekli stilisti nedovrsheno... kekke
tebe tamo saljemo sledece godine. :*

Vanja Milicevic said...

nesto mi smetaju ove obrve, ali je karmin mnogo dobar!
p.s. kupih jos jedan, mackam seee! :) :***

Anastasija said...

Joj, divno! Zaljubljena sam btw u naocare sa prve slike!:))

sevda said...

kütahya
tunceli
ardahan
düzce
siirt
2R7

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Kontaktirajte me

Ime/ Name *
Email *
Subject *
Message *
All pictures on Dijanamakeup.blogspot.com are protected by copyright. Using pictures without visibly naming the source, using them for an online advertisment all fall under copyright infringement and / or identity theft. These are serious legal matters. When pictures from this blog are used in incorrect ways, (legal) steps will be taken. Posting a picture on your blog is no problem, just make sure there is always a visible link back to this blog.
Thank you.