20 Mar 2011

Beauty editorial - Vogue Nippon April 2011

Za aprilsko izdanje Vogue Nippon urađen je beauty editorijal sa predivnom Ginta Lapinom, a ono po čemu će ostati upamćen je jedna reč - NARS. A zašto? E pa zato što su za isti zaslužni - Francois Nars, osnivač, vlasnik i kraetivni direktor ove poznate kozmetičke kuće, ovog puta u ulozi fotografa, šminker Lena Koro, glavni Nars-ov šminker, a sav make up korišten za potrebe ovih fotografija je, pogađate...NARS Make Up! :)
Čak nije ni tajna koji su proizvodi korišteni za ove look-ove, ali čemu? NEEEEEEEEMA kod nas!


:**

21 comments:

Nevena said...

najbolji make up mi je na slici gde nosi Balenciaga jaknu :)

Dragana Daša said...

Sve su sjajne slike :) ne mogu da se odlučim za najlepšu :)

Selma Selimovic said...

Ova plavuša je prekrasna.
Kako volim crveni ruž.

Imam ja nekoliko NARS proizvoda, rumenilo, i sjene za oči.
Sestra mi kupila u U.K. - kako je lijepo imati stariju sestru :)
hehehehe

Anonymous said...

savršene su. Tako perfektne a ne i jednolično. Divno. Divan post D! :*

Slavica | Pickpocket said...

Predivne su sve...
Zaista divan post!:)

Dubravka Gadžurić said...

Make up sa cigaretom, premoćno!A ona je prelepa, sve baš lepo izgleda!

Unknown said...

iskreno ne svidja mi se.. lepa mi je jedino ovde gde ima nude usta.. preterano mi je ovo bela ko krec i crvena tj crna usta.. nisam ljubitelj takvog make up a :-)

sugarhoneybaby said...

Odlicno izglada sve,meni se svidja deluje bas mocno! Najlepsa mi je sminka na 4 slicici<3

Bonjourjr said...

Predposlednja slika mi je bas dobra..Ostale onako..:)

Dinoboy said...

nisam ljubitelj blijedog tena, ali crveni ruž je super :) dijana zapiši make up koji ti treba pa ti donesem ;)

*lu* said...

Uh uh bas dobro!

Kristina Grabez said...

cetvrti look je savrsen ! kapiram da je poenta svih make up editorijala, kao i revija izmedju ostalog, u tome da se privuce paznja i prodaju konkretni proizvodi. niko ne preporucuje da se nasminkamo BAS ovako ! u tom smislu, editorijal je odlican, a tvoj izbor savrsen !!!

pratim te !

xoxo

Vanja Milicevic said...

odlicnooo je!oci gde drzi cigaru? savrsenoooo!

-- said...

ovaj crveni ruž s prve i četvrte slike je fantastičan... znaš možda gdje bi se nešto vrlo slično moglo nabaviti a da ne moram naručivati preko ebaya? ;) voljela bih da tu i tamo napraviš koji swatch :)

Anastasija said...

Savrseno izgleda! moram da priznam da nisam cula za tu sminku, hvala sto si me upoznala sa njom!:)

Marija said...

Odlične fotkice...make up na slici sa cigaretom je vrh ;)!

The Closet Digger said...

Zadnji make up mi je najbolji!

Photographista said...

prekrasan editorial, haljina na trećoj slici je savršena :D

Anja said...

aha...pa taman sam se pitala u cemu je caka...kad ono cvrc,nema kod nas! znala sam! odicane...! fotka sa cigarom(ne zbog cigare)smrz totalni! :)
:*

Branislava Antović said...

kako me je odusevila pretposlednja fotka...ima da je stavim na profilnu!!!
sminka d'umres! ali kad smo kraj sveta...lep kraj, ali KRAJ!:D

Bamby said...

OPET SI NESTALA >\*****

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Kontaktirajte me

Ime/ Name *
Email *
Subject *
Message *
All pictures on Dijanamakeup.blogspot.com are protected by copyright. Using pictures without visibly naming the source, using them for an online advertisment all fall under copyright infringement and / or identity theft. These are serious legal matters. When pictures from this blog are used in incorrect ways, (legal) steps will be taken. Posting a picture on your blog is no problem, just make sure there is always a visible link back to this blog.
Thank you.