13 Jan 2011

Happy Birthday to meeee! :))

Prošlo je poprilično vremena od kada smo se kuckali zadnji put, ali verujte, nije bilo bez razloga. Za one koji su ''ljuti'' na mene, sa sigurnošću tvrdim da imam doooobro opravdanje:))..
Naime, u poslednjih 15-ak dana sam uspela da diplomiram, ulepšam gomilu divnih cura za Novu, proslavim hrpu jubileja i godišnjica, a eto i danas... danas je moj divan dan...


ROĐENDAAAN!!!! 

ovako će biti sutra :))

Hihi, i dalje mu se radujem sa istim žarom, kao i kada sam bila mala....

Koristim ovu ''svečanu'' priliku da poželim sve najbolje još nekome...
Draga Marina, posle silnog ''twins'' prstenja, lakova za nokte, istog ukusa za oblačenje, muziku i mali milion drugih stvari koje život znače :))))...želim ti reći - ovo za isti dan rođenja je previše!!! PA PRETERA GA! :)))))))))))))))
Naravno, mala zeza....draga moja, želim ti još više osmeha, kreativnosti, dobrih kombinacija (u svakom smislu:)) i onih sitnica koje već pomenuh! Hajde, pa da se ove godine gledamo u Novom Sadu! Ljubim!

Eto, to bi bilo ukratko, nadam se da mi je sve oprošteno, a šminkamo se kada prođe sva ova gužva!

:**

12 comments:

Bamby said...

e pa srecan rodjendan!!! sve najlepse

makeupjelena said...

Cestitam na diplomiranju i srecan rodjendan! :-)

Mimi said...

Srecan rodjendan,a bogami i diplomiranje:)Bas su mi nedostajali tvoji postovi!

Marina fRashion said...

Pa vidim ja da ima tu neka tajna veza... Coveche, ja sam malo narcis pa verujem da su sve osobe rodjene na moj dan bash posebne, znash... A to sam videla i pregledajuci blog i ostavljajuci ti silne komentare odushevljenja... kekek.

uglavnom, uzivaj danas i sve druge dane, jer drugacije ne valja. Ljubim te i nadam se toj kafi tamo negde na trgu NSa! :*

Marina fRashion said...

ih, gde da zaboravim tu diplomu. sjajno! bravooo!
i hvala za ovaj najdivniji tag u postu! mmmmm

Anastasija said...

Cestitam na svim uspesima! I srecan, najsrecniji ti bio divan dan, rodjendan!:) Samo nastavi tako, i budi najsrecnija i najuspesnija ikada! Kisses

Branislava Antović said...

SREEEEECAAAAAAN!!!
I od srca cestitam na svim postignucima, prvenstveno diplomu!
Sad malo uzivaj! :)
Sve najbolje!:***

Dijana MakeUp said...

drage moje cure, prvo sam se obradovala, a onda i odusevila komentarima! hvala vam na divnim cestitkama..bamby, jelena, mimi,stasha, brano..:*********

marina, a ti si posebna stvarno..obozavam te hahaha! :)))))

Anaonheels said...

Cestitam na svemu i zelim ti jos mnooooooooooooooogo uspeha!

Dijana MakeUp said...

hvala anci! :**

Jelena Karakas said...

ja kasnim, shame on me!
al verujem, da za lepe zelje zapravo nikada i nije kasno
te happy Bday sve najlepshe :*

Dijana MakeUp said...

dzej kej:)), pa divna si! hvala..ljubim do neba:)

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Kontaktirajte me

Ime/ Name *
Email *
Subject *
Message *
All pictures on Dijanamakeup.blogspot.com are protected by copyright. Using pictures without visibly naming the source, using them for an online advertisment all fall under copyright infringement and / or identity theft. These are serious legal matters. When pictures from this blog are used in incorrect ways, (legal) steps will be taken. Posting a picture on your blog is no problem, just make sure there is always a visible link back to this blog.
Thank you.