5 Oct 2011

Makeup noviteti

       Pre par dana sam sređivala svoj kofer sa šminkom, bacala nepotrebno, istrošeno, pravila mesta za nove stvari, pa sam se setila da vam nisam pokazala makeup novitete iz Amsterdama! Strašno :)..
Naravno, sve je iz MAC-a! Svi oni koji me dobro poznaju znaju kakav sam zaluđenik ovim brendom, da znam svaki mogući proizvod i skooooro svaku nijansu..scary, znam! :) Čak razmišljam da mu se po pitanju posla potpuno posvetim.
Najveća mana ovog brenda je to što je nedostupan kod nas, pod izgovorom da smo neinteresantno tržište!  
Ovo bi u slobodnom prevodu značilo - nema MAC-a bez EU! Za one koji nisu upućeni, najbliže radnje su nam u Budimpešti, Beču, a od skora i u Sofiji..Ukoliko ne putujem,  tu su moji prijatelji koji mi izlaze u susret :)
Dakle, ovaj put sam se odlučila za:

Fix +
Četkica 239
Paleta za rumenila (prazna, 6 kom)
Rumenilo Mocha
Kontur rumenilo Bone Beige (PRO proizvod)

(uskoro recenzija svih proizvoda)


16 comments:

Tacy said...

Kako je lepo Mocha rumenilo, ide na spisak :) inace njihovo omiljeno mi je Fleur Power, obozavam ga

Dijana MakeUp said...

neces se pokajati za mocha-u, veruj! mani je FP na spisku vec mesecima, ali me poneo trenutak pa sam zgrabila mocha-u :)))..znas kako je vec u radnji, dzaba ti svi spiskovi i sve sto si isplanirao :))

fashionmagnolia said...

Ja sam u Grckoj sada isprobala nekoliko proizvoda i odusevljena sam! CAk su mi njihovi sminkeri radili kompletnu sminku, divno! Ogromna razlika u odnosu na ono sto inace koristim! Cekam recenziju!

Bonjourjr said...

Koja savrsenost!A i ti si divna..:)!Mac je zaista dobar,a oduvek sam zelela da imam te palete..Podsecaju me na videne boje..:)

Anonymous said...

E da znas da ti zavidimo :-D

Marina M. said...

Ja patim sto ga nema kod nas :(

Bamby said...

Tacno, kad udjes u radnju shvatis, da nista na spisku nije dovoljno, nadjes lepse, pipnes, probas, uffff spisak svaki put sve duzi, a para...
Uskoro palim opet preko, jadna ja..... moram da kazem decku da mi zabrani ulaz u MAC

Josipa said...

joj ova rumenila su savršena,moram se što prije uvaliti u taj MAC btw. da curama kažu kao ti da je to jedna od beneficija ulaska u europsku uniju imali bi 10% više glasača na referandumu za ulazak hahahahhaha!

Unknown said...

Ijao, i ja sam jedan od MAC fanova, nabavljam gdje god stignem..Sjenila su im definitivno jedan od mojih najdražih proizvoda. Od rumenila preporučujem Margin. Još jedan odličan proizvod su im MSF Natural, must have :D kao i Prep+prime transparentni puder u prahu :) Od ruževa volim Shy Girl :)

Jelena Karakas said...

uhuuuuu lepote
ja sam u njuci lepo svaki dan kod prijatelja u mac pa total look make up
joj divni ljudi
divan make up <3

POSH world by Branislava said...

MAC je nesto bez cega se ne moze zivet,... divno.

Anastasija said...

jako su mi nedostajali tvoji postovi!:) DIvna si mi na ovoj slici, a za MAC, sta reci, ne prolazi mi put u inostranstvo bez kupovine njihove sminke...moram da probam ova rumenila!:)

Tali said...

Love the 239 brush. I have about 10 of them.. its my most used brush. I even use it for blending because I prefer it to the blending brushes!!

Your daily dose of inspiration said...

Obozavam MAC..koristim ga vec 2 godine i prezadovoljna sam! :)

Fashion Cappuccino said...

Beautiful colors! I love mac products! xoxoxoo

Barbie said...

Obozavam MAC :) svaki put kad sam u Budimpesti obavezno odem u MAC !!! 1savet : u Budimpesti postoje 2 MAC radnje 1je na Fashion Street-u (Vaczi Utca) a 2 je u Arena Plaza .... Radnja u Arena Shopping Centru je skoro duplo veca :) od 1 ...toplo prepurucujem :)!!!!

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Kontaktirajte me

Ime/ Name *
Email *
Subject *
Message *
All pictures on Dijanamakeup.blogspot.com are protected by copyright. Using pictures without visibly naming the source, using them for an online advertisment all fall under copyright infringement and / or identity theft. These are serious legal matters. When pictures from this blog are used in incorrect ways, (legal) steps will be taken. Posting a picture on your blog is no problem, just make sure there is always a visible link back to this blog.
Thank you.